MARKETING

 

ŠTA JE DIGITALNI MARKETING?

Digitalni marketing je oblast marketinga koja se prevashodno bavi kreiranjem onlajn strategije u cilju brendiranja i pospešivanja vidljivosti digitalnog lika neke kompanije na internetu.

S obzirom na to da od 70 do 80% ljudi imaju internet i da svoje vreme provode za računarima i prenosivim uređajima i telefonima (izvor: Smart insights), što u poslovne svrhe, što u slobodno vreme – i ne čudi činjenica da je ova oblast marketinga postala traženija i od običnog marketinga.

Floskula da ako ne postojite na internetu, kao da i ne postojite i nije toliko pogrešna uzevši u obzir da oko 90% korisnika interneta starosti 16-24 godine posećuje i koristi društvene mreže, dok čak 77% posećuje onlajn prodavnice i kupuje proizvode posredstvom interneta (izvor: Global web index 2016).

Takođe, to što 37% korisnika preko pretraživača dolazi do željenog proizvoda pre nego posredstvom direktnog marketinga (34%) samo govori u prilog činjenici da je digitalni marketing tek uzeo zamajac i da se u bliskoj budućnosti može očekivati da ostvari pun potencijal (izvor: Similar web 2014).

Zašto onda ne biste i vi svojim brendom i poslovanjem ostavili potpis u digitalnom svetu današnjice?

KAKO IZGLEDA DIGITALNA KAMPANJA

Nakon kreiranja vebsajta, mobilne aplikacije i adekvatnog pisanja sadržaja za Vaš brend i poslovanje, biraju se platforme za nastup i pravi se detaljna strategija za marketing sredstva koja uključuje odabir adekvatnih grafičkih i tekstualnih sredstava pomoću kojih će brend biti prepoznatljiv i u očima korisnika i u pretrazi na Guglu. Nakon produkcije rešenja, sadržaj se promoviše, mere se rezultati i izrađuje se analitika, uz obavezno izveštavanje o učinku novokreirane kampanje.

Koristeći sredstva direktnog marketinga preko društvenih mreža i drugim vidovima stupanja u komunikaciju s potencijalnim klijentima i korisnicima, npr. putem oglasa na društvenim mrežama Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube itd, zatim imejl kampanjama (slanje News letter-a, promocija i ponuda ), oglašavanjem AdWords-a i sl, formira se pozitivna slika brenda i Vaši novi korisnici se pozivaju na akciju

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Marketing na društvenim mrežama (eng. SMM, social media marketing) predstavlja vrstu digitalnog marketinga usko specijalizovanu za društvene mreže na kojima se nalaze vaši potencijalni klijenti ili kupci (npr. Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Google+). Cilj marketinga na društvenim mrežama je kreiranje tekstualnog i vizuelnog sadržaja koji podstiče korisnike na akciju.

NISTE DO SADA RAZMIŠLJALI O MARKETINGU?

Neizostavni deo svake ozbiljne kompanije je upravo marketing. Svake godine beleže se sve veća ulaganja u aktivnosti marketinga. Ukoliko do sada niste imali priliku da se posvetite ovom izuzetno bitnom aspektu modernog poslovanja, ili niste bili u prilici da do sada nagažujete adekvatan tim koji bi Vam pomogao u kreiranju marketing kampanja i strategije, ne brinite, naš tim će Vam izaći u susret. Pored svih naših usluga koje smo spremili za Vas, ponudićemo Vam i  besplatnu kosultaciju sa našim marketing timom kako bi zajedno došli do idealnog rešenja za Vas.

Zaboravite na dane kada ste bili bez lepog i modernog sajta, bez prikaza na društvenim mrežama, bez postojanja u digitalnom svetu. Osvežite svoj brend novim dizajnom, profesionalnim slikama, efektivnim reklamama u širokom spektru platformi kao što su televizija, radio stanice, internet i mobilne aplikacije uz adekvatne textove ponuda i akcija i naravno, sa profesionalnom analizom i izveštajima učinka Vašeg novog marketing poslovanja.